VI Wielkopolski Konwent Informatyków i XXX Klub Informatyka Samorządowego
21-22 września 2017 r. (czwartek-piątek), spotkanie rozpocznie się o godz. 10.00
Hotel 500, Tarnowo Podgórne k. Poznania, ul. Poznańska 139
Wielkopolski Konwent Informatyków i Klub Informatyka Samorządowego to spotkanie mające na celu integrację lokalnego środowiska informatyków i menedżerów IT wszystkich placówek administracji publicznej.
Udział w spotkaniu jest doskonałą okazją do konfrontacji przedstawicieli władz centralnych i samorządowych oraz miejscem wymiany doświadczeń i dyskusji o informatyzowaniu sektora publicznego. Uczestnicy spotkania wezmą udział w wykładach i prelekcjach o najważniejszych zagadnieniach dotyczących zastosowania IT w sektorze publicznym. Zapoznają się też z aktualnymi technologiami i produktami.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się:
- o realizowanym przez WOKiSS projekcie usprawniania administracji
- w jaki sposób budować cyfrowe usługi publiczne
- jak pozyskiwać informacje o osobach korzystających z e-usług urzędu
- jakie korzyści daje stosowanie urządzeń hiperkonwergentnych
- za pomocą jakich narzędzi zapewnić wysoką jakość danych publicznych
- o najnowszym oprogramowaniu do backupu danych
- o praktycznym wykorzystaniu systemów informacji przestrzennej
- w jaki sposób zarządzać dostępem do sieci lokalnej
- jak chronić informacje i dokumenty przed cyberprzestępcami
- za pomocą jakich urządzeń zapewnić ciągłość działania sprzętu
- jak sprawnie wdrożyć system EZD w placówce publicznej
Konferencja odbędzie się w dniach 21-22 września 2017 r. w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym. Warunkiem udziału jest opłacenie uczestnictwa w Konwencie oraz przesłanie formularza zgłoszenia na numer faksu (+71) 798 48 48 lub wypełnienie formularza online na stronie http://www.wki.itwadministracji.pl/ .
W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu (+71) 798 48 40 -PressCom
oraz (+61) 847 54 22 - WOKiSS.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY