Unieważnienie - Dostawa komputerów wraz z urządzeniami peryferyjnymi 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. W ramach części
Zamawiający oczekuje dostarczenia następującej ilości komputerów oraz urządzeń peryferyjnych: - 12 szt.
komputerów o specyfikacji zgodnej z punktem 1 OPZ - 12 szt. monitorów o specyfikacji zgodnej z punktem 2
OPZ - 6 szt. Zewnętrznych Dysk USB o specyfikacji zgodnej z punktem 3 OPZ - 6 szt. Drukarek laserowych o
specyfikacji zgodnej z punktem 4 OPZ - 6 szt. oprogramowania biurowego o specyfikacji zgodnej z punktem 5
OPZ Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w ilości 2 szt. komputerów, monitorów i 1 szt. pozostałego
sprzętu do następujących Urzędów Gmin: Chodzież, Drawsko, Krzyż Wielkopolski, Lubasz, Łobżenica, Skoki. W
terminie po upływie 12 miesięcy od momentu dostawy Zamawiający oczekuje przeprowadzenia inwentaryzacji
dostarczonego sprzętu oraz opracowania protokołu potwierdzający tożsamość sprzętu z dostarczonym w ramach
realizacji przedmiotu zamówienia. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty
gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi
przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). W zakresie zadania
nr 2: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. W ramach części Zamawiający
oczekuje dostarczenia następującej ilości komputerów oraz urządzeń peryferyjnych: - 14 szt. komputerów o
specyfikacji zgodnej z punktem 1 OPZ - 14 szt. monitorów o specyfikacji zgodnej z punktem 2 OPZ - 7 szt.
Zewnętrznych Dysk USB o specyfikacji zgodnej z punktem 3 OPZ - 7 szt. Drukarek laserowych o specyfikacji
zgodnej z punktem 4 OPZ - 7 szt. oprogramowania biurowego o specyfikacji zgodnej z punktem 5 OPZ W
terminie po upływie 12 miesięcy od momentu dostawy Zamawiający oczekuje przeprowadzenia inwentaryzacji
dostarczonego sprzętu oraz opracowania protokołu potwierdzający tożsamość sprzętu z dostarczonym w ramach
realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w ilości 2 szt. komputerów,
monitorów i 1 szt. pozostałego sprzętu do następujących Urzędów Gmin: Czempiń, Kostrzyn, Luboń, Mosina,
Opalenica, Stęszew, Śrem. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty
gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi
przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). W zakresie zadania
nr 3: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. W ramach części Zamawiający
oczekuje dostarczenia następującej ilości komputerów oraz urządzeń peryferyjnych: - 10 szt. komputerów o
specyfikacji zgodnej z punktem 1 OPZ - 10 szt. monitorów o specyfikacji zgodnej z punktem 2 OPZ - 5 szt.
Zewnętrznych Dysk USB o specyfikacji zgodnej z punktem 3 OPZ - 5 szt. Drukarek laserowych o specyfikacji
zgodnej z punktem 4 OPZ - 5 szt. oprogramowania biurowego o specyfikacji zgodnej z punktem 5 OPZ W
terminie po upływie 12 miesięcy od momentu dostawy Zamawiający oczekuje przeprowadzenia inwentaryzacji
dostarczonego sprzętu oraz opracowania protokołu potwierdzający tożsamość sprzętu z dostarczonym w ramach
realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w ilości 2 szt. komputerów,
monitorów i 1 szt. pozostałego sprzętu do następujących Urzędów Gmin: Brudzew, Przykona, Słupca,
Strzałkowo, Czerniejewo. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty
gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi
przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). W zakresie zadania
nr 4: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. W ramach części Zamawiający
oczekuje dostarczenia następującej ilości komputerów oraz urządzeń peryferyjnych: - 8 szt. komputerów o
specyfikacji zgodnej z punktem 1 OPZ - 8 szt. monitorów o specyfikacji zgodnej z punktem 2 OPZ - 4 szt.
Zewnętrznych Dysk USB o specyfikacji zgodnej z punktem 3 OPZ - 4 szt. Drukarek laserowych o specyfikacji
zgodnej z punktem 4 OPZ - 4 szt. oprogramowania biurowego o specyfikacji zgodnej z punktem 5 OPZ W
terminie po upływie 12 miesięcy od momentu dostawy Zamawiający oczekuje przeprowadzenia inwentaryzacji
dostarczonego sprzętu oraz opracowania protokołu potwierdzający tożsamość sprzętu z dostarczonym w ramach
realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w ilości 2 szt. komputerów,
monitorów i 1 szt. pozostałego sprzętu do następujących Urzędów Gmin: Bojanowo, Jaraczewo, Miejska Górka,
Ostrów Wielkopolski. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty
gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi
przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Ogólne wymagania
dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert
częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przyjęte typy materiałów i
urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania
przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń
równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że
spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją
definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W
miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich
ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w
art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a
odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca może złożyć ofertę na 4 części.
Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na 4 części. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który
złożył oferty w większej niż maksymalna liczba części według następujących zasad: Zamawiający przewiduje
konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. Zamówienie jest
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu / projektu: "Cyfrowe samorządy atutem
Wielkopolski-nowe obszary świadczenia e-usług w 22 gminach województwa wielkopolskiego"
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Pobierz plik format PDF (52KB).
INFORMACJA O PONOWNYM WYNIKU WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Pobierz plik format PDF (63KB).
INFORMACJA O WYNIKU WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Pobierz plik format PDF (60KB).
INFORMACJA O OTWARCIU OFERT
Pobierz plik format PDF (48KB).
Pobierz plik format PDF (124KB).
Specyfikacja i opis przedmiotu zamówienia:
Pobierz plik format ZIP (371KB).
Odpowiedzi dot. przedmiotu zamówienia:
Pobierz plik 1 format PDF (63KB).